Biežāk uzdotie jautājumi
Šeit ir apkopoti biežāk uzdotie jautājumi, tomēr, ja šeit nav atbildes uz kādu Jums interesējošu jautājumu, droši sazinieties ar mani, izmantojot kontaktu formu, Facebook, Instagram vai e-pastu!
Šeit ir apkopoti biežāk uzdotie jautājumi, tomēr, ja šeit nav atbildes uz kādu Jums interesējošu jautājumu, droši sazinieties ar mani, izmantojot kontaktu formu, Facebook, Instagram vai e-pastu!
1. Cik ilgā laikā tiek izgatavots pasūtījums?
Pasūtījumu izpildes laiks ir atkarīgs no pasūtījumu daudzuma. Vidēji tās ir 2 darba dienas, bet, ja pasūtījums ir lielāks, līdz 5 darba dienām. Ziemassvētku periodā pasūtījuma izpildes laiks var būt mazliet ilgāks. Ja pasūtījums nepieciešams steidzami, lūgums to norādīt pie pasūtījuma veikšanas. Pasūtījuma izgatavošana tiek uzsākta tikai tad, kad ir veikta apmaksa.
2. Vai pasūtījumu var saņemt klātienē?
Jā, iepriekš vienojoties pasūtījumu var saņemt Rīgā, Pļavniekos.
3. Kādas piegādes opcijas ir iespējamas? Kāda ir piegādes cena?
Pašlaik piegāde tiek nodrošināta ar Omniva (cena - sākot no 2.65 eiro) un DPD (cena - sākot no 2.61 eiro) starpniecību. Iespējams preces saņemt arī personīgi Rīgā, Pļavniekos (iepriekš vienojoties). Ja nepieciešams cits piegādes veids (tostarp lielāku pasūtījumu piegāde), pirms pasūtījuma veikšanas sazinieties šeit!
4. Vai ir iespējama piegāde uz ārzemēm?
Jā, ir iespējams piegādāt preces arī uz ārzemēm. Lūgums pirms pasūtījuma veikšanas sazināties e-pastā [email protected]
5. Cik ilgā laikā tiek piegādāts sūtījums?
Vidēji sūtījums tiek piegādāts 3-7 dienu laikā (jāņem vērā nosacījumi, kuri minēti šeit!). Gada noslogotākajos periodos piegādes laiks var būt mazliet ilgāks.
6. Kāpēc saņemtā produkta tonis atšķiras no tā, ko redzēju mājaslapā, Facebook vai Instagram profilā?
Attēliem ir ilustratīva nozīme. Krāsas var nedaudz atšķirties, ņemot vērā Jūsu ekrāna izšķirtspēju.
7. Kas jānorāda maksājuma mērķī?
Maksājuma mērķī jānorāda rēķina numurs, kas atrodas pašā rēķina augšā.
8. Vai pirms personalizētu pasūtījumu veikšanas tiek pārbaudītas stila, interpunkcijas un ortogrāfijas kļūdas?
Kļūdas netiek labotas, tiek izmantots teksts / vārdi, ko iesūta klients. Klients uzņemas atbildību par teksta pareizību.
9. Kā rīkoties, ja, saņemot pasūtījumu, tiek konstatētas nepilnības/prece neatbilst?
Ja gadījies saņemt preci, kura kaut kādu iemeslu dēļ neatbilst, 24 stundu laikā no preces saņemšanas brīža (izņemšanas laiks uzrādās pie nosūtītās paciņas pakomātu sistēmās) jānofotografē un jāatsūta foto ar paciņas saturu uz e-pastu [email protected] un jāapraksta situācija. Pretenzijas netiek pieņemtas, ja tās tiek saņemtas vēlāk.
10. Vai iespējams pasūtījumu noformēt kā dāvanu?
Jā, pasūtījumu ir iespējams noformēt kā dāvanu. Šis ir papildus pakalpojums, ko varat izvēlēties, pasūtot preci. Papildpakalpojuma cena ir 1 eiro par konkrēto pozīciju.
11. Vai iespējams produktu personalizēt ar uzrakstu angļu, spāņu un citās valodās?
Jā, protams. Tas iespējams iesūtot tekstu vajadzīgajā valodā. Par katru produktu jautājiet individuāli, jo šobrīd grāmatas netiek piedāvātas personalizētas.
Pirkumu grozs ir tukšs.